Kategória Digitális arculattervezés

Mitől lesz digitális egy arculat?

Mitől lesz digitális egy arculat? Képernyőbiztos arculatok A technológiai fejlődés állandó fejlődésben tartja a brandeket, így egyben a vizuális arculatokat is. Szerencsére ahogy folyamatosan fejlődik a technológia, új eszközök és termékek jelennek meg, úgy bővül a brandek számára a megjelenési…

Fizikai kötöttségek

Fizikai kötöttségek 1. Kijelzők fizikai mérete Ahogy terjedtek az újabb és újabb okostelefonok és képernyővel rendelkező eszközök, úgy vált egyre nyilvánvalóbbá, hogy a tartalmaknak és a vizuális arculatoknak is reagálniuk kell a változó méretekre, elvárásokra. Viszonylag korán kialakult a reszponzív…

Formátumok kötöttségei

Formátumok kötöttségei A logó formátuma: fontosabb mint valaha.Belefér az alábbi befoglalóba a logód/emblémád? Nem elég, ha van egy logóformátumod, nem dőlhetsz hátra. A digitális térben való érvényesüléshez gondolnod kell a vízszintes, függőleges és négyzetes elrendezésre is. Mindegyikben működnie kell, erős…

Digitális színek

Digitális szabadság. Korlátozva. Ha tisztán digitális arculatban gondolkodunk, például egy startup esetén, ahol minimális, akár 5% alatti a fizikai megjelenési igénye az arculatnak, ott gondolkodhatunk digitális arculat színben. Mitől lesz digitális egy szín? A színkeverésnek alapvetően két fajtája van, az…

Digitális tipográfia

Mitől digitális egy betűtípus? Ha szeretnénk, hogy minden körülmények között olvasható legyen az üzenetünk, akkor oda kell figyelnünk, hogy milyen a használt tipográfiánk. Egyik legfontosabb lépés a betűválasztás. A következő néhány szempont segít a megfelelő betűtípus kiválasztásában. A jó digitális…