Mitől lesz digitális egy arculat?
Képernyőbiztos arculatok
A technológiai fejlődés állandó fejlődésben tartja a brandeket, így egyben a vizuális arculatokat is. Szerencsére ahogy folyamatosan fejlődik a technológia, új eszközök és termékek jelennek meg, úgy bővül a brandek számára a megjelenési lehetőségek száma is.
2007-ben nagyot változott a világ, amikor Steve Jobs bemutatta az iPhone-t. Ez jelentette az áttörést az érintőképernyős okostelefonok elterjedésében, amelyek a mai napig újabb és újabb lehetőséget nyitnak, egyben törlik el a technológiai korlátokat az emberek számára.
Vizuális szempontból nézve a kijelző a kulcsa a fejlődésnek. A kijelzők különböző technikai paraméterei jelentik a brandek és a digitális arculatok számára a megjelenési felületet. Jól látszik, hogy tisztában kell lennünk ezekkel ahhoz, hogy az arculatunk digitális és képernyőbiztos legyen.
A fentieknek megfelelően az alábbi paramétereket mindenképp figyelembe kell vennünk:
- Fizikai lehetőségek,
- Formátumbeli kötöttségek,
- Színek sajátosságai,
- Tipográfiai paraméterek.
A következő oldalakon átnézzük az egyes paramétereket részletesen, hogy mi kell ahhoz, hogy 2021-es digitális és képernyőképes arculatokat tudjunk tervezni.