Mitől lesz digitális egy arculat?

Képernyőbiztos arculatok

A technológiai fejlődés állandó fejlődésben tartja a brandeket, így egyben a vizuális arculatokat is. Szerencsére ahogy folyamatosan fejlődik a technológia, új eszközök és termékek jelennek meg, úgy bővül a brandek számára a megjelenési lehetőségek száma is.

2007-ben nagyot változott a világ, amikor Steve Jobs bemutatta az iPhone-t. Ez jelentette az áttörést az érintőképernyős okostelefonok elterjedésében, amelyek a mai napig újabb és újabb lehetőséget nyitnak, egyben törlik el a technológiai korlátokat az emberek számára.

Vizuális szempontból nézve a kijelző a kulcsa a fejlődésnek. A kijelzők különböző technikai paraméterei jelentik a brandek és a digitális arculatok számára a megjelenési felületet. Jól látszik, hogy tisztában kell lennünk ezekkel ahhoz, hogy az arculatunk digitális és képernyőbiztos legyen.

A fentieknek megfelelően az alábbi paramétereket mindenképp figyelembe kell vennünk:

  • Fizikai lehetőségek,
  • Formátumbeli kötöttségek,
  • Színek sajátosságai,
  • Tipográfiai paraméterek.

A következő oldalakon átnézzük az egyes paramétereket részletesen, hogy mi kell ahhoz, hogy 2021-es digitális és képernyőképes arculatokat tudjunk tervezni.

Default image
Serfőző Péter
brandguide - Tudás. Közösség alapítója, a zwoelf digital tulajdonosa és Design Directora. 20 év digitális branding tervezői tapasztalattal. A Brand Sprint egyik korai felhasználója, magyaroszági evangelistája.