Kategória Brand Sprint

Brand Sprint témában tartalom.

Mi az a Brand Sprint?

A Brand Sprint egy hatékony workshop formátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben. A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprint-re építve "ollózott" össze a Google Ventures-nél, több korábbi forrás alapján.

Hogyan készüljek fel?

Időt kell szánnod a workshop előkészítésére, ahhoz, hogy sikeresen le tudd vezényelni. Meg kell tervezedned néhány dolgot, majd ezt le is kell szervezni. Online vagy élő workshop legyen? Meghatározni a workshop időpontját. Ki vegyen részt a workshopon?

Milyen témákat érint?

Végigvesszük a klasszikus feladatsort, amit a Google-nél kidolgoztak és amit feljebb már listáztam. Részletesen átnézzük, hogy mi miért fontos, mire figyeljünk oda a workshop során. Néhol javaslunk változtatásokat, amelyeket a tapasztalataink alapján építettünk be a sprintbe.

Post & vote

A brand sprint a Google által javasolt Post and Vote rendszerben történik. Ennek az az előnye, hogy a vélemények egyenlő eséllyel indulnak a harcba, a hangosabbak, extrovertáltabbak véleménye is ugyanannyi figyelmet kap.

A workshop eredménye

SEGÉDLETEK » BRAND SPRINT ONLINE SEGÉDLET A workshop eredménye A workshopon kidolgozott alapokat nemcsak a vizuális tervezésben lehet tovább alkalmazni, hanem a sales, a marketing és az üzleti döntések vagy termékfejlesztés területén is. Az egyes gyakorlatok eredményeit érdemes egy dokumentumban…

Brand Sprint Guide letöltése

SEGÉDLETEK » BRAND SPRINT ONLINE SEGÉDLET Brand Sprint Guide PDF letöltése Töltsd le az ingyenes Brand Sprint PDF Guide-ot most! Nem kell mást tenned, mint megadni a nevedet és az emailcímedet, és már küldi is a rendszer automatikusan a PDF-et.…