SEGÉDLETEK » BRAND SPRINT ONLINE SEGÉDLET
Mi az a Brand Sprint?
A Brand Sprint egy hatékony workshopformátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben.
A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprint-re építve „ollózott” össze a Google Ventures-nél, több korábbi forrás alapján. Ilyen forrás például Steve Jobs 1997-es belső Apple meeting felvétele, Steward Butterfield’s „We Don’t Sell Saddles Here” című esszéje, Simon Sinek TED beszéde „How Great Leaders Inspire Action”.
Kezd azzal a Brand Sprinttel való ismerkedést, hogy ezt a két videót megnézed. 👇
Leegyszerűsítve, az látszik, hogy minden fent idézett forrás arról beszél, hogy a brandek miként tudnak kapcsolódni, miként tudnak rezonálni a célközönségükkel.
Ha ez a közös rezgés létrejön, akkor a brand is létrejön. Hiszen a brand nem más, mint érzések és gondolatok összessége, amit egy „valamivel” kapcsolatban érzünk. Ez a valami a brand, ezt kell tudnunk megfogalmazni, hogy a célközönségünk kapcsolódni tudjon hozzánk.ánk.
A workshop végén lesz egy szilárd alapunk, akár egy brandguide-dokumentum, amire tudunk a további feladatok során építeni.
- 20 éves látkép
- Mit? Hogyan? Miért? Kezd a miértel!
- Értékek meghatározása
- Célközönségek meghatározása
- Brand személyiség spektrum
- Konkurens Látkép
Bárki csinálhatja a Brand Sprintet, nem kell hozzá semmilyen előképesítés. Az eredménye egy első közelítés a brand gyökereihez. Egy keretrendszer, amely alapokat biztosít, amelyre tovább lehet építkezni: a Brand Sprint eredményeit további módszerekkel lehet finomítani, kiegészíteni.
Nézzük meg a következő bejegyzésben, hogy mit kell figyelembe vennünk Brand Sprint workshop előtt, szervezésekor.
Brand Sprint PRO kurzus
Szeretnéd, ha jobb arculatok kerülnének ki a kezeid közül, ráadásul azokat is tudatosabban, hatékonyabban tudd létrehozni? A Brand Sprint alkalmazása ebben segít!