Brand Sprint Pro kurzus illusztráció

Bestseller

Brand Sprint PRO kurzus

Hogyan adj több értéket az arculattervezési projektedhez? Jó arculatot sokan tudnak tervezni, de olyat, amely szorosan támogatja az üzleti célokat, csak kevesen. A Brand Sprint segít ebben a szintlépésben.

Tanulni mindig jó, pláne olyan hasznos, azonnal alkalmazható tudást szerezni, mint amit a Brand Sprint-workshop elsajátítása jelent. Ráadásul mindezt egy digitális kurzus keretében, így akkor tanulsz, amikor szükséged van rá. Kezdd el még ma!

  • 6 téma, 27 lecke, 110 percnyi videótananyag,
  • Azonnal alkalmazható tudás, technika,
  • 10+ letölthető dokumentum,
  • Egy valós case study bemutatása,
  • Bármikor, korlátlanul hozzáférhető,

A kurzus vezetője: Serfőző Péter

Serfőző Péter vagyok, a zwoelf digital tulajdonosa is, ahol az elmúlt 15 évben széles körű tapasztalatot szereztem az arculattervezés területén. Korán felismertem, hogy a vizuális terveket koncepcionálisan és stratégiailag meg kell alapozni, ehhez sokkal mélyebbre kell egy-egy projektben ásni ahhoz, hogy megértsük és alaposan körbejárjuk a feladatot. Ez a stratégiai folyamat magas hozzáadott értéket ad a designszolgáltatásunkhoz. Így jutottam el a Brand Sprinthez, amelyet azóta szinte minden projektben alkalmazunk, ezt a tapasztalatot osztom meg veled a kurzuson.

Serfőző Péter

CEO, Design Director zwoelf digital

Miért hasznos a kurzus?

Szeretnéd, ha jobb arculatok kerülnének ki a kezeid közül, ráadásul azokat is tudatosabban, hatékonyabban tudnád létrehozni? Szeretnéd a tervezési folyamatodat fejleszteni?

Ha a válaszod igen, akkor neked ideális segítség a Brand Sprint! A Brand Sprint segít abban, hogy releváns és profi briefet tudj összeállítani, amely már önmagában magas értéket képvisel. A profi brief az alapja a professzionális arculatnak.

A Brand Sprint egy hatékony workshopformátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben. A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprintre építve “ollózta” össze a Google Venturesnél, több korábbi forrás alapján. Azóta széles körben elterjedt és használjuk.

Bővebben az ACADEMY Brand Sprint segédlet oldalain tudsz tájékozódni a módszerről.

A kurzus elvégzéséhez szükséges (ajánlott, összes) idő: 3-4 óra.

Kinek ajánljuk?

Designereknek
Marketingeseknek
Vállalkozóknak
Diákoknak

“A brandguide oldalán találkoztam először a Brand Sprinttel, azt már az elején láttam, hogy ismétlődő problémákra fog megoldást nyújtani.

Kipróbáltuk, majd rövid időn belül alapeleme lett az arculattervezési munkáinknak ez a workshop. Nagyban segít az irányok és igények felmérésében, plusz az ügyfél számára is hasznos egy ilyen vizsgálat.

Felszínre hoz olyan ötleteket és problémákat is, amelyekre egy szimpla brief vagy egy checklist nem világítana rá. Stabil alapot ad minden arculattervezéshez és re-designhoz egyaránt.”

Fodor Tibor

Art Director – ACAP

Tematika

Az online kurzus hét fejezetből és összesen 27 leckéből áll. A fejezetekben a 110 percnyi videós tartalom mellett szöveges, képi anyagok segítenek a Brand Sprint elsajátításában.

Emellett számos letölthető dokumentum segíti a módszer elsajátítását, illetve ezek az anyagok a későbbiekben a workshop gyakorlása során is segítséget jelenthetnek.

🟡 Kurzus bemutatása
  • Kinek hasznos a kurus?
  • Hogyan épül fel?

🏃‍♂️ Brand Sprint-alapok
  • Mi a Brand Sprint?
  • Mire jó és mi a workshop eredménye?
  • Mikor és miért hasznos a Brand Sprint?
  • Összefoglaló feladat
  • A Brand Sprint munkafüzet-segédlete
🍱 Felkészülés a workshopra
  • Ki vegyen részt a workshopon?
  • A workshop előtt
  • Összefoglaló feladat
  • A Brand Sprint-workshop checklistje
📋 Kezdjük a workshopot!
  • Facilitátor szerepe és feladatai
  • A Note and Vote rendszer
  • A workshop lépései
  • Feladat
  • A workshop előkészítéséhez kapcsolódó kérdéssor

🪜 A workshop lépései
  • 20 éves roadmap
  • Mit, hogyan, miért?
  • Értékek
  • Célközönség
  • Brandszemélyiség
  • Konkurensek látképe
  • Témák összefoglalása
🎬 Lezárás, következő lépések
  • A workshop zárása
  • Brandguide-alapdokumentum
  • Follow up, lekövetés
⛳️ Esettanulmány
  • zwoelf digital Brand Sprint

Megnéznél egy mintaleckét?

Ezen a linken meg tudsz nézni egy mintaleckét a kurzusból, így meg tudod nézni, hogy milyen frankó a brandguide – ACADEMY felülete. A betekintés ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Anyagok a videókon túl

  • A kurzus vetített slide-jai PDF-formátumban,
  • Leírások, cikkek, hivatkozások a leckékben,
  • Brand Sprint Figma Community: online workshopsablon,
  • Brand Spint Guide – tájékoztató, amelyet a zwoelf digitalnál használunk,
  • Brand Sprint-munkafüzet (PDF),
  • To-do checklist, hogy jól fel tudj készülni,

Kezdd el most!

29 990 Ft

Jelentkezz most, hogy már a következő projektedben
alkalmazni tudd a Brand Sprint-workshopot!

Az ár magyar forintban értendő és a 27%-os ÁFA összegét tartalmazza. Fizetés után azonnali hozzáférést kapsz a kurzushoz. A kurzus részvételi díja folyamatos és korlátlan online hozzáférést biztosít a kurzust szolgáltató rendszerhez. Fizetés bankkártyával lehetséges, a Salesform rendszerén keresztül történik. Elektronikus számla kerül automatikusan kiállításra. Szolgáltató a branguide universe Kft. Felnőttképzési azonosító: B/2020/003877. Az online kurzus platformját a Thinkific szolgáltatja. További részletek az ÁSZF-ben találhatóak.

Default image
Serfőző Péter
brandguide - Tudás. Közösség alapítója, a zwoelf digital tulajdonosa és Design Directora. 20 év digitális branding tervezői tapasztalattal. A Brand Sprint egyik korai felhasználója, magyaroszági evangelistája.