Tandem kurzus

Make my brand BIGGER – A márkaépítés szintjei

Hogyan tervezhetsz jobb márkákat úgy, hogy valódi kapcsolatot alakíts ki a márka vevőivel? Egyáltalán miért jó az, ha vizuális szakemberként, grafikusként ismered a márkaépítés alapjait? Van-e egyáltalán élet a márkán túl?

A Make my Brand BIGGER egy olyan kurzus, amelyben 2 gyakorlati márkaépítő – Szilágyi József és Serfőző Péter – osztja meg tapasztalatait arról, hogy grafikusként, vagy akár kommunikációs szakemberként hogyan érdemes a márkaépítéssel foglalkozni. Hogy mik a márkaépítés szintjei, és milyen ismeretekkel lehet belőlünk jobb márkaépítő szakember. 

Hogy hogyan tervezhetünk úgy márkákat, hogy az mind a grafikai, mind a stratégiai szempontoknak tökéletesen megfeleljen. És nem utolsó sorban a megbízó is örömmel használja a tervezett márkát.

  • 8 téma és lecke, 232 percnyi videó tananyag,
  • Látásmód és gondolkodásmód formáló témák,
  • Valós esettanulmányok bemutatása,
  • Bármikor, korlátlanul hozzáférhető.

Miről szól a kurzus?

Egy olyan érzékenyítő kurzus olyan (elsősorban) designerek számára, akik még nem foglalkoznak stratégiával, de érzik, hogy kellene, mert így nagyobb hozzáadott értéket adhatnak a munkájukhoz. A vizuális iránymutatás mellett stratégiai és vizuális / verbális kommunikációs stratégiában is szeretnének segítséget adni ügyfeleiknek.

Kiknek szól?

Olyan grafikusoknak, akik arculatokat és logókat terveznek, de a vizuális designon túl, nem foglalkoznak (még) a brand stratégiai aspektusaival. Sok esetben ezért inkább végrehajtók, és már megtapasztalták azt, hogy egy-egy koncepciójuk nem mindig megy át és nem is tudnak mellette kiállni a hiányzó stratégia háttér miatt. Legyen akár kezdő, vagy tapasztaltabb kolléga. 

Emellett szól olyan kommunikációval foglalkozó szakembereknek is, akik szeretnének jobban együttműködni a grafikusokkal, szeretnék megérteni azt, hogy hogyan működhet együtt egy vizuális és egy kommunikációs szakember a márkastratégia mentén.

A tandem kurzus alkotói

Szilágyi József

Szilágyi József vagyok, az idén 20 éves Kreatív Vonalak egyik tulajdonosa és vezető tervezője. Az elmúlt húsz év alatt számtalan kisebb-nagyobb vállalat márkaépítésében vettem részt, mind stratégiai, mind arculattervezési oldalról. Hiszek abban, hogy egy márka akkor lehet igazán sikeres, ha nem csak arculatában, de stratégiájában, tartalmában is egységet alkot. Ha képes inpirálóan hatni a célközönségére, ha képes megszerettetni magát a vásárlóival. Ez a kurzus is ennek a tervezői tapasztalatnak az esszenciája: hogyan tervezzünk szerethető márkákat.

Szilágyi József

Szilágyi József

vezető tervező, Kreatív Vonalak

Serfőző Péter

Serfőző Péter vagyok, a zwoelf digital tulajdonosa is, ahol az elmúlt 15 évben széles körű tapasztalatot szereztem az arculattervezés területén. Korán felismertem, hogy a vizuális terveket koncepcionálisan és stratégiailag meg kell alapozni, ehhez sokkal mélyebbre kell egy-egy projektben ásni ahhoz, hogy megértsük és alaposan körbejárjuk a feladatot. Ez a stratégiai folyamat magas hozzáadott értéket ad a design szolgáltatásunkhoz. Így jutottam el a Brand Sprinthez, amelyet azóta szinte minden projektben alkalmazunk, ezt a tapasztalatot osztom meg veled a kurzuson.

Serfőző Péter

CEO, Design Director zwoelf digital

Miért hasznos a kurzus?

Ha belefutottál már olyan szituációba, hogy hiába terveztél jó arculatot, a megrendelőd mégsem fogadta kitörő lelkesedéssel….

Vagy ha a megrendelővel folyton színekről, betűtípusokról kell egyeztess és nehezen érti meg a tervezői szempontjaidat…

Ha szeretnél többet adni az ügyfelednek…

Ha meg szeretnéd tudni azt, hogy miért érdemes márkaépítéssel fogalkoznod, akkor is, ha akár csak freelancer grafikus vagy…

A kurzus arról szól, hogy alkotóként, tervezőként, kommunikációs szakemberként  milyen előnyökkel jár, ha ismered a márkastratégia alapjait, és tudod is azokat használni, alkalmazni a tervezés során. Hogy azok a stúdiók, akik már hosszú évek óta grafikusként dolgoznak, miért nyergeltek át és beszélnek a márkaépítésről.

A kurzus elvégzéséhez szükséges (ajánlott, összes) idő: 4-6 óra.

Kinek ajánljuk?

Kezdő és tapasztalt designereknek
Marketingeseknek
Stratégiai tervezőknek
Diákoknak

Tematika

Az online kurzus hét fejezetből áll. A fejezetekben a közel 3-4 órányi videós tartalom mellett szöveges, képi anyagok és sok-sok példa segít a kurzus ismereteinek befogadásában. A kurzus során József és Péter kötetlen formában osztja meg tapasztalatait a márkaépítésről, kiegészítve a gyakorlataikban használt megoldásokkal.

🟡 A márkaépítés alapjai – Arculattervezés VS Márkaépítés

Bevezető, hogy mi is a különbség egy márka és egy arculat tervezési folyamatai között.

🏃‍♂️ Miért jó, ha brandet tervezünk és nem arculatot?

Bemutatjuk a brandépítés 3 szintjét.

🍱 Stratégia a márka mögött

Bővebben kibontjuk és átnézzük, hogy miért előnyös márkaépítéssel foglalkozni.

📋 Mi jön a márkák után? A márkák elveszíthetik vonzerejüket?

Ha már az alapok megvannak, átnézzük, hogy mik a következő lépések.

🪜 Mi az a lovebrand és miért jó? Hogyan lesz a márkából lovebrand?

Újabb szintre léphetünk, ha igazi lovebrandet tudunk alkotni. Mit is jelent ez?

🎬 Tervezzünk lovebrandet!

Technikák, hogy miképp tudunk lovebrandet létrehozni.

⛳️ A márka célja: az értelmen túli lojalitás

Körbejárjuk, hogy miként működnek a legsikeresebb márkák, hogyan tudnak hatni a célközönségükre.

💥 Legyen a termék élmény

Példákat nézünk arra, hogy miként lépnek túl tárgyak tárgyi valójukon.

🎢 Esettanulmányok

Átnézünk megvalósult esettanulmányokat és bemutatjuk az eddigi elméletet gyakorlati megvalósulás közben.

Anyagok a videókon túl

  • A kurzus vetített slide-jai PDF-formátumban,
  • Leírások, cikkek, hivatkozások a leckékben.

Kezdd el most!

49.900 Ft helyett Early Bird áron (-33%)

29 990 Ft

Jelentkezz most, hogy minél hamarabb
el tudj merülni branding világában!

Fizetés után azonnal kezdheted is!

Az ár magyar forintban értendő és a 27%-os ÁFA összegét tartalmazza. Fizetés után azonnali hozzáférést kapsz a kurzushoz. A kurzus részvételi díja folyamatos és korlátlan online hozzáférést biztosít a kurzust szolgáltató rendszerhez. Fizetés bankkártyával lehetséges, a Salesform rendszerén keresztül történik. Elektronikus számla kerül automatikusan kiállításra. Szolgáltató a branguide universe Kft. Felnőttképzési azonosító: B/2020/003877. Az online kurzus platformját a Thinkific szolgáltatja. További részletek az ÁSZF-ben találhatóak.

Default image
Szilágyi József